10 maj 2008

Shit happens



Detta är min andra blogg idag. Den första har bara jag sett. Den kom till och försvann. Förmodligen är den för evigt spårlöst försvunnen. Vilka tangenter som medverkade till detta lär väl aldrig bli helt klarlagt. En kvalificerad gissning är att det har med sparaknappen att göra.

Nu lyser emellertid solen över hela Gotland så jag återkommer i afton när mörkret lägrar sig. Då kan jag skriva en dubbelblogg som räcker även i morgon. För tidigt i morgon bitti sitter jag på färjan för att hinna till Kungsträdgården och den hyllning till hyresrätten som Stockholmsregionen ordnar.

Heja hyresrätten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Prova att trycka "Nytt inlägg", och sedan välja "Redigera inlägg" - där finns även inlägg som sparats men inte publicerats.

Barbro Engman sa...

Tack Martin men jag klantade mig på ett tidigare stadium.